SAC
A Núñez i Navarro posem a la seva disposició el nostre Servei d’atenció al client (SAC), amb la finalitat d’oferir-li una gestió d’incidències més ràpida i eficaç, així com facilitar-li el nostre servei postvenda. Pot trucar-nos o escriure’ns. Atendrem personalment les seves sol·licituds i tramitarem les seves incidències o avaries, mantenint-lo informat de l’evolució del seu cas.
CONTACTE
INCIDÈNCIA TÈCNICA:
• Habitatges: 93 363 69 53 / sac@nyn.es
• Oficines, locals o pàrquings: 93 363 69 55 / sac@nyn.es
ATENCIÓ COMERCIAL:
• Habitatges, oficines, locals: 93 405 01 01 / inmo@nyn.es
• Pàrquings: 93 363 69 59 / infoparkings@nyn.es
HORARI TELEFÒNIC
• Dilluns-Dijous (8:00h a 20:00h)
• Divendres (8:00h a 17:00h)
Fora de l'horari laboral, així com caps de setmana i dies festius, contactar únicament per a notificar incidències i avaries urgents en habitatges i oficines.