La personalització al servei d'una estada inoblidable a Seventy Barcelona

2024-06-25
Diferenciar-se de la resta d'establiments és possible gràcies a l'atenció al detall i a l'anticipació de les necessitats d'uns clients que busquen sentir-se com a casa.

L'obtenció de la Clau MICHELIN ha estat un èxit significatiu per a l'equip de Seventy Barcelona, que evidencia el compromís amb l'excel·lència en el servei prestat. Aquest guardó celebra l'esforç constant d'un equip dinàmic que destaca per anticipar-se a les necessitats que els hostes puguin tenir durant la seva estada. La prioritat és que tots els clients es sentin com a casa amb un enfocament personalitzat que va més enllà del típic servei al qual els visitants estan acostumats. A més, la ubicació d'aquesta guest house mediterrània a Barcelona i els seus espais exclusius proporcionen un gran avantatge competitiu que la fa distingir notablement de la resta d'establiments. Parlem amb  Fanny Le Brusq, Front of House Manager de Seventy Barcelona, per conèixer l'impacte que ha tingut aquest reconeixement, que comparteix amb només 100 establiments més a tota la geografia espanyola. Discutim sobre la importància de la personalització en les estades i com pot variar l'atenció al client segons els seus llocs de procedència o el motiu del seu viatge i entrem en detall de com els diferents espais de Seventy juguen un paper fonamental per a la satisfacció global de l’hoste, de manera que abans de marxar ja estiguin pensant en tornar

Fanny Le Brusq

Un innovador guardó

La Guia MICHELIN ha estrenat aquest any una nova distinció coneguda com la Clau MICHELIN que reconeix els establiments hotelers més destacats del món, entre els quals es troba Seventy Barcelona. Aquest reconeixement distingeix la seva excel·lència, eleva l'art de l'hostaleria al més alt nivell i contribueix a crear experiències úniques. La selecció dels premiats es basa en cinc criteris: com l'establiment contribueix a l'experiència local dels hostes; l'excel·lència en l'arquitectura de l'espai i el seu disseny d'interiors; la qualitat i coherència del servei, confort i manteniment de les instal·lacions; la individualitat, el reflex de personalitat i autenticitat i, finalment, la capacitat per oferir una experiència extraordinària al preu adequat. La Clau es lliura amb tres objectius: orientar els viatgers cap a allotjaments amb un caràcter únic que ofereixin molt més que una habitació per una nit; prolongar una experiència gastronòmica amb una estada memorable i permetre als viatgers comparar establiments i triar en base als seus gustos personals. “És un veritable orgull rebre un reconeixement com la Clau MICHELIN perquè es reconeix la feina constant que fem per satisfer les necessitats d'uns clients que dipositen en nosaltres tota la seva confiança per a moments especials com aniversaris, llunes de mel o viatges d'oci. L'equip de Seventy Barcelona posa molt esforç en ser proper i en fer sentir com a casa als seus hostes, atenent totes les dubtes que els puguin sorgir. Aquesta distinció és fruit del treball ben fet. Una motivació que ens serveix per seguir endavant”, declara Fanny Le Brusq.

Experiències Seventy Barcelona

La importància de causar una bona primera impressió

La feina diferenciadora de Seventy Barcelona comença molt abans que el client entri per la porta del vestíbul amb l'objectiu de conèixer-lo millor. Des que els hostes finalitzen la seva reserva se'ls envia un correu electrònic per anticipar les necessitats que puguin tenir, conèixer el seu perfil i saber quin és el motiu de la seva visita. A més, s'ofereixen diverses facilitats perquè tot estigui organitzat a la perfecció, com per exemple conèixer la tipologia d'habitació i de llit preferida, així com informar-los de les diferents maneres d'arribar a Seventy depenent de la seva entrada a la ciutat de Barcelona. Una vegada que els clients posin un peu dins de la nostra guest house mediterrània, la impressió que causi l'establiment en l'hoste és molt important, ja que és la que perdurarà en la seva memòria. “El treball previ que es realitza des dels establiments del sector per atendre les necessitats dels seus clients abans de la seva arribada no serveix de res si no s'acompanya amb una atenció continuada mentre estan allotjats al propi hotel. En un món en què la diferenciació és clau, les maneres de destacar per sobre de la resta són importants per desmarcar-te i aportar valor a allò que fem”, afirma Le Brusq.

Una vegada realitzat tot el procés de check-in, el personal de recepció acompanya el client fins a la seva habitació per tenir una primera trobada amb l'espai en què passarà la seva estada. A més, se'ls facilita la pàgina web Barcelona Siempre, creada per NN Hotels, per resoldre totes les preguntes i dubtes que els viatgers puguin tenir, recomanar plans, descobrir restaurants i, en definitiva, adequar la seva estada a la Ciutat Comtal als seus gustos personals. L'equip de Seventy sempre està disponible, les 24 hores del dia, per respondre a les demandes dels seus clients quan ho necessitin.

Qualitat a Seventy

La identitat de Seventy Barcelona: atenció al detall i naturalitat en el tracte

Crear moments únics i aconseguir un vincle especial amb els clients allotjats a Seventy és fonamental per a un equip que treballa amb la finalitat d'oferir la comoditat màxima als seus hostes. “Conèixer els clients és essencial. Sabem que el mercat asiàtic valora molt l'atenció personal com per exemple acompanyar-los a la seva habitació i ensenyar-los-la mentre que el mercat nord-americà dóna molta importància al servei de consergeria, és a dir, mostrar-los restaurants o ajudar-los amb les reserves de visites guiades. Aquest coneixement dels nostres hostes ens dóna un avantatge per preparar la seva arribada i adaptar-nos als seus gustos i al que estan acostumats”, comenta Fanny Le Brusq.

Aquest vincle pel qual l'equip de Seventy Barcelona treballa s'aconsegueix a través de la personalització de les estades i, a més, posant atenció als petits detalls que marquen la diferència. “Ens agrada detectar el motiu pel qual els nostres clients trien Seventy per regalar-los una experiència difícilment oblidable. Una gran part dels nostres clients ens trien per celebrar les seves llunes de mel o els seus aniversaris. Aquesta informació ens agrada conèixer-la amb anterioritat, ja que volem recompensar els hostes que ens trien en aquests moments tan especials amb un regal que aporta un valor extra personalitzat”, conclou Le Brusq. La satisfacció global dels hostes és essencial per construir una visió positiva de l'estada i aconseguir d'aquesta manera potencials nous clients. Les bones impressions generades són poderoses eines de màrqueting que permeten augmentar el reconeixement i l'atractiu d'aquest establiment. La percepció positiva influeix en la reputació general, posicionant la guest house mediterrània com una opció preferida a la competència.

Una de les qualitats diferenciadores de Seventy Barcelona prové de la proximitat i la naturalitat en el tracte als clients. L'equip jove i dinàmic aporta frescor i energia, cosa que es tradueix en un ambient vibrant i acollidor. Els visitants es senten benvinguts i relaxats quan són rebuts amb un somriure i un interès sincer per les seves necessitats. Aquest enfocament honest fomenta una connexió emocional que transcendeix el servei d'hospitalitat amb els visitants. “Busquem molta naturalitat en la comunicació. No tenim grans pretensions. Simplement volem que el client es trobi atès i se senti especial i, en definitiva, tingui la sensació d'estar com a casa seva. La naturalitat i el dinamisme del nostre equip és essencial per aconseguir aquesta interlocució amb els hostes. A Seventy Barcelona busquem la proximitat”, afegeix.

Aquest tipus d'interacció genuïna fomenta la lleialtat i el boca-orella positiu, ja que els clients aprecien l'autenticitat i la cura que reben. Seventy Barcelona es defineix per cuidar els hostes en la seva màxima expressió i fer-los sentir especials. “Tu pots tenir l'espai més bonic del món, però si el servei no és personalitzat i el personal no s'interessa pels clients, aquests no tornaran perquè volen sentir la sensació de viatjar i descobrir altres parts del món, però sense sortir de casa seva”, conclou Fanny.

Atenció al client Seventy

Una ubicació que juga un paper fonamental

Situat al carrer Còrsega, entre els barris de Gràcia i l’Eixample, Seventy Barcelona es caracteritza per ser un oasi de pau en el centre d’una ciutat vibrant on conviuen les essències més cosmopolites. Gràcia és un barri en ebullició que es troba a l’avantguarda de tots els moviments culturals globals sense perdre l’essència tradicional, mentre que l’Eixample es desplega al centre amb tots els comerços, restaurants i el llegat de l’arquitectura modernista que caracteritza la Ciutat Comtal. La seva localització és un dels motius principals de la seva bona acollida entre tots aquells que s’allotgen en aquesta guest house mediterrània. “La ubicació de Seventy és perfecta perquè es troba a cavall de dos dels barris més característics i a través dels quals es comprèn millor l’essència de Barcelona”, comenta Fanny Le Brusq. El ràpid accés que tenen els clients al transport públic els permet connectar amb diverses parts de la ciutat i conèixer més enllà dels monuments turístics. “Són dos barris molt diferents, però que es complementen molt bé. En situar-se entre ells, Seventy ofereix moltes alternatives depenent del que vulguin visitar. Si volen submergir-se al centre i descobrir les seves àrees més visitades com la Sagrada Família, tenen l’Eixample, però si volen conèixer el Park Güell, restaurants i botigues més locals, mentre aprenen i observen la vida d’un barri tradicional barceloní, estan a un pas de Gràcia. Aquesta ubicació afegeix un valor afegit a l’experiència, ja que marxen de Barcelona amb una visió diferent i havent conegut zones que es troben lluny dels grans tours”, confirma Le Brusq.

Ubicació Seventy Barcelona

Una experiència exclusiva a través d'espais únics

Seventy Barcelona es divideix en dos espais: Seventy Life, tota l’àrea a la qual poden accedir els clients no allotjats, com l’Spa, el lobby, The Patio, el restaurant o The Cors, entre d’altres, i Seventy House, la part exclusiva a la qual només poden entrar els clients de l’establiment. Seventy Spa és un dels seus serveis més apreciats. Amb una filosofia vegana i sostenible, ofereix una àmplia varietat de tractaments facials i corporals que utilitzen productes d’origen vegetal, comptant, a més, amb gimnàs, piscina interior, sauna i bany de vapor, que brinda un espai de total relaxació i benestar. Així mateix, els clients, tant els que estan allotjats com aquells que no, poden complementar la seva experiència a l’spa amb la gastronomia mitjançant paquets que combinen els tractaments amb el menjar vegà i mediterrani, tant al restaurant com a The Patio, creant així una experiència holística i revitalitzant.

L’Urban Beach Club, la piscina i terrassa situades al terrat de Seventy Barcelona, és un veritable refugi de tranquil·litat al centre de la ciutat. Exclusiva per als seus hostes, aquesta àrea ofereix una piscina privada i un ambient serè lluny del bullici urbà. La terrassa també compta amb una carta de menjars i còctels propis, permetent als clients relaxar-se i gaudir del sol durant tot el dia. Aquest espai, amb la seva tranquil·litat i exclusivitat, es converteix en un atractiu irresistible per a aquells que busquen un lloc on desconnectar de la realitat. “És un oasi en què estàs apartat del soroll de la ciutat. Barcelona és una ciutat molt gran i trobar un lloc que transmeti aquesta pau i tranquil·litat és difícil. Per a tots els clients és un reclam, ja que a part de banyar-se a la piscina poden prendre el sol i relaxar-se. És un dels espais més valorats”, comenta Fanny Le Brusq.

Seventy Barcelona Beach club

Compromís amb la decoració i la sostenibilitat

L’ordre, la simetria, el color i el contrast de textures són els elements que defineixen Seventy Barcelona. Aquests quatre elements juguen en concordança per dotar l’establiment d’un estil jove i elegant sense ser luxós i que respira tradició mediterrània per tots costats, on el blau del mar contrasta amb la fusta blanca i el vermell. Aquests colors creen un ambient fresc, alegre i càlid en què es genera un entorn que abraça el classicisme i l’avantguarda que hipnotitza els hostes que hi allotgen i els clients que volen gaudir de tot el que Seventy ofereix. Així mateix, l’art també té un gran protagonisme, lluny d’estridències o reproduccions mimètiques, ofereix una cuidada selecció d’obres de Luján Marcos, Simon Edmonson o Emilio Gañán i fotografies de Sebastián Rosselló que donen personalitat als diferents espais de Seventy Barcelona.

Conscients del compromís amb el medi ambient i el valor que aporta als clients, Seventy Barcelona ha implementat una sèrie de mesures per fer un ús més efectiu dels recursos juntament amb materials de nova generació. Seventy va ser dissenyat per ser respectuós amb el medi ambient amb iniciatives que abasten des de l’eliminació del paper fins a la reducció de l’ús de plàstics tant a les zones privades com als espais comuns, adoptant una filosofia paperless, on tota la informació està disponible a les seves Smart TV, mentre que, a la recepció, el procés de check-in es realitza en línia o en tauletes per minimitzar l’ús d’aquest material.

.

imagen_destacada
 Barcelona Seventy
Aquest bloc està trencat o falta. Pot ser que falti contingut o heu d'habilitar el mòdul original.
Aquest bloc està trencat o falta. Pot ser que falti contingut o heu d'habilitar el mòdul original.